You have stepped into Yong Hwa's fan kingdom!
Little Gendut
Boleh ke kita pilih kawan?
Sabtu, 20 Ogos 2011 | Sabtu, Ogos 20, 2011 | 0 comments
Hufhhh....Susah tak kalau anda dipaksa membuat pilihan?Kalau saya...Saya senang saja sebab PRINSIP hidup saya adalah,jangan terlalu memilih kawan!


But...Tapi ada juga kawan-kawan yang perlu dijauhi bukan tak kawan terus ya...Urm,macam:...


-Suka menipu sana-sini.Kalau saya,saya cakap...
"Wei,just be yourself lah..." 
-Selalu menyusahkan kita.
-Berlakon comel sangat.(fOr Girlz)Sebenarnya die nih bukan comel sangat,tapi just berlakon comel saja...So,patut lah kite kene jauhi die sebelum kite sendiri dicop satu kepala ngan dia.
-Vandalisma sekolah.Urm...Yang nih gak...But kalau korang kwan ngan type cam ni...Patutnya korang nasihati dia dan bimbing dia. Bukan tumpang sekaki sekali yah...
-Suka menitiskan air mata palsu.-Sebenarnya dia tak sedih pun,but buat-buat menangis.Die tengok kite menangis,pastu ramai orang sympathy kat kite,die pun ikut sekali.Konon-konon sedih...Nak tahu cam mana die betul-betul ke tak menangis?
Kalau mata dia merah,mmg die nangis betul-betul.Kalau putih jek dan bunyi sahaja lebih-Sah lah sangat die tu urr......Hish.Tak nak cakap.
-Sekejap sokong kita.Sekejap sokong dia plak.-Pendirian tak tetap.Hahh...Kalau ada yang terasa,jangan marah saya..Ini saya buat entry nih pun sbb saya dah ada banyak pengalaman kene tipu...Memang sakit Oooo...



Older Post | Newer Post
Annyeong!



Annyeong everyone. You've just enter my dungeon. Hehe, lol. This blog was desgined use blogskin.So, I can't put the join the this site button if u want to follow me.Just follow if u want. But please leave your kittensteps at my shoutbox!

Let's Talk

ShoutMix chat widget

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Stuffs Entries