You have stepped into Yong Hwa's fan kingdom!
Little Gendut
5 Cara Buat Rakan Bilik Anda Hilang Akal:
Jumaat, 21 Oktober 2011 | Jumaat, Oktober 21, 2011 | 0 comments

Bengang dengan rakan sebilik?Tidak tahu apa yang hendak dibuat?Bersiap sedia untuk membalas kembali ^_^

1.Setiap hari Jumaat,kemas segala barang anda dan beritahu rakan sebilik yang anda hendak pulang kekampung.Selepas sejam,balik kebilik dan terangkan yang tiada orang dirumah. Punggah semula barang dan tidur.

2.Setiap kali rakan bilik anda balik,jerit sekuat hati , “Hoorey…!Awak sudah balik!”Selepas itu menari selama lima minit ataupun melompat-lompat gembira.Selepas itu,tenung jam lama-lama dan Tanya dia, “Sepatutnya awak sudah boleh pergi sekarang,bukan?”

3.Sekiranya rakan sebilik suka menggosok gigi disingki,perhatikan sehingga selesai.Selepas dia selesai, cakap dengan dia anda kena ajar dia cara menggosok gigi dengan betul.

4.Ambil marker pen,buat bulatan kecil dilengan anda.Besarkan bulatan itu setiap hari sambil berkata “Sudah merebak…Sudah merebak!”

5.Beli pokok bonsai.(jenis mahal)Bercakap dan tidur dengan pokok itu setiap hari.Selepas seminggu,bertengkar dengan pokok itu dan cakap, “Aku tidak boleh hidup sebilik dengan kau lagi!”Sambil keluar dan hempaskan pintu bilik dengan kuat.Buang pokok itu tetapi biarkan pasu disitu.

Sumber:Aku,Dia & Drama Queen. (Lily Haslina Nasir) Page 168.

Older Post | Newer Post
Annyeong!



Annyeong everyone. You've just enter my dungeon. Hehe, lol. This blog was desgined use blogskin.So, I can't put the join the this site button if u want to follow me.Just follow if u want. But please leave your kittensteps at my shoutbox!

Let's Talk

ShoutMix chat widget

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Stuffs Entries