You have stepped into Yong Hwa's fan kingdom!
Little Gendut
Mak n ayah gosip tentang Pandano?
Sabtu, 12 November 2011 | Sabtu, November 12, 2011 | 0 comments

Dari jam 12 tengah hari sampai 5 petang pergi Gopeng.Buat apa? Anak mak cik kahwin. Tadi terjumpa Pak Lang aku time baru sampai rumah Mak cik aku. AKu buat deekkk aja sebab tak kenal. Mak aku pun hei hei lah ngan aku.Tanyalah, “nape?”

“Pak Lang kau pun tak kenal dah?”Tanya mak aku.Mentang-mentanglah baru 3 bulan tak jumpa. Aku tenung muka Pak Lang aku puas-puas, barulah kenal. Rupa-rupanya rambut dia dah potong ikut stail Brad Pitt. Anak dia yang si kecik tuh pun ikut sekali dengan papa dia. Adoyaii…Mirul…Mirul…

Time nak balik tuh singgah jap kat R&R JSAS. Nak beli papadom. Aku tanya kat kakak tuh elok-elok ,dia jawab cara kasar pula.At first,nak belilah dalam RM5. Malas punya fasal,aku belilah RM1 jek. Dahlahtu, lemau pulak.

Tadi time melantak kat bilik mak sambil tengok tv, ayah aku cakaplah, “Pandano tuh tak berani sangat masuk rumah ini kenapa?Mak dia selamba badak jek masuk.”

“Hurm..Maknya saja.Anak dia kalau masuk,dicekaunya. Dia cakap, “Woi!Yang kau masuk kenapa? Kan dah kena marah?”

Aku tak caye Parsi cakap camtuh kat anak dia.( -_- )

Time tengok Heartstrings,hampir-hampir benci kat Yong Hwa sbb dia buat endah tak endah saja kat Shin Hye.Nasib baik masih minat kat Yong Hwa ^_^

Older Post | Newer Post
Annyeong!



Annyeong everyone. You've just enter my dungeon. Hehe, lol. This blog was desgined use blogskin.So, I can't put the join the this site button if u want to follow me.Just follow if u want. But please leave your kittensteps at my shoutbox!

Let's Talk

ShoutMix chat widget

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Stuffs Entries