You have stepped into Yong Hwa's fan kingdom!
Little Gendut
Napa aku tuka background blog ini?
Ahad, 6 November 2011 | Ahad, November 06, 2011 | 0 comments
Ok.First sekali,nak tanya...Okey tak background aku yang sekarang ini?Kalau okey, Gendut just biarkan. Kalau tak okey,kasi tau n bagitau background cam mana yang okey.

Nak tau sebab?Sebab utama sekali adalah...

Adalah seorang copypigfht tak guna tuh pi copy code-code aku ini. Kalau dia minta Gendut editkan atau mintak kebenaran, Gendut tak kisahlah.Ini tidak,kenal pun tidak tetiba jek dok gatai tangan copy habis code-code gendut nih.

Macam mana Gendut tau?Sebab seorang blogger ini kasi tau kat Gendut lepas preview satu blog ini dan bandingkan ngan blog Gendut. Link insan yang baik hati kasi tau gendut di sini .

Nak tau mcm mana Gendut dapat tau dia mmg copy habis code gendut?

Blockquote dia sebijjikk habess mcm gendut's.
bacground-taraakkk beza.
jquery btt-it's mine u knoww???

Taulah blog ko baru around 200 followers.Nak cantekkan blog tuh pih curi code orang. Konon ko tulis I hate copycats. Abis,ko tu menatang apa? Boleh ckira copypigphft tau tak?

Pastuh menggatai tangan nak bukak tempahan edit blog. Bayangkan.Buat header pun sampai behengget-hengget. Cube ko tengok header ko sendiri. Cantek keee??? Pastuh siap cakap .(akan diedit mengikut template saya) Nampak sangat ko mmg tak pandai menipuu...

Weh Cik Bedah.... Ko tau tak template ini,kawan aku yang kasi. Dengan izin dia, aku edit blog org lain pakai template dia. Ko sendiri nampak kan aku tulis Credit To: Template: Nani . Kalau ko buta, tak tau ar..

Kalau kau nak suruh si Nani Tu edit blog kan boleh.Yang menggatai tangan copy code aku ini kenapa? Dahlah tuh tulis... alert.. (jangan copy code haku ini.Penat aku godek-godek blaaa) Kepala hotak kau. Kau yang copy aku punya lah...

Memang PENAT pun, right???


Older Post | Newer Post
Annyeong!



Annyeong everyone. You've just enter my dungeon. Hehe, lol. This blog was desgined use blogskin.So, I can't put the join the this site button if u want to follow me.Just follow if u want. But please leave your kittensteps at my shoutbox!

Let's Talk

ShoutMix chat widget

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Stuffs Entries