You have stepped into Yong Hwa's fan kingdom!
Little Gendut
Tukar..Tukar... Dan tetap!
Khamis, 10 November 2011 | Khamis, November 10, 2011 | 0 comments
Apa tuh?... Tukar...Tukar... Dan tetap! ? Maksudnya, setelah beribu jenis template blogskin saya try, akhirnya saya berkenan kat yang nih.Harap tak tukar lagi.Malas.


Oh yeah... Yong Hwa!King Yong Hwa! Huhuuuuu!! Sejak bila pulak minah pendek lagi Gendut ini minat kat Jung Yong Hwa?Entah.Tak tau... Nani... Jgn marah.Bukannya kami minat kat Shin Woo hg... Hehehe.


Dulu tak minat sangat Yong Hwa ini. But bila tenung dia lama lama dalam cerita You're Beautiful , baru perasan yang dia betul-betul cute! *0* .


Tengok setiap kebaikan dia kepada Mi Nam (Shin Hye), rasa mcm nak geget saja kepala mi nam tuh. Napa tinggalkan Yong Hwa keseorangan? Ohh... Saya teringin Yong Hwa buatkan white coffee ala~ala starbucks dan  teh jepun walaupun dia selalu buat teh korea. >_<


Kenapa...? Dia cute sangat-sangat.Mata dia...Ohhh... Itu yg paling saya minat. Dan ketika dia berada di Myundong, bersama Go Mi Nam, saya terasa seperti mahu mengetuk-ngetuk sahaja kepala go mi nam dengan Pumps saya.Oh, saya ada ke?


Kalaulah,aku dapat laki macam Yong Hwa tuh,sumpah aku tak kasi dia keluar. Aku kurung dia dlm almari! hehaks!


p/s: Yong Hwa lelaki korea ke-dua saya minat lepas Hyun Joong. Tapi sekarang tak minat sangat Hyun Joong.Cuma meminati rambut perangnya sahaja.Haha. Teruknya... Pieccee!!!




Older Post | Newer Post
Annyeong!



Annyeong everyone. You've just enter my dungeon. Hehe, lol. This blog was desgined use blogskin.So, I can't put the join the this site button if u want to follow me.Just follow if u want. But please leave your kittensteps at my shoutbox!

Let's Talk

ShoutMix chat widget

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Stuffs Entries