You have stepped into Yong Hwa's fan kingdom!
Little Gendut
YongHwa - Rasa seperti sudah ditolak 100 kali.
Jumaat, 11 November 2011 | Jumaat, November 11, 2011 | 0 comments

Tadi, miss Gangster tercakap dia tahu siapa yg Mr. Chess suka. Mr. Chess adalah laki yg saya suka. Saya pun desaklah dia suruh kasi tahu, kasi klu pun jadilah.

Dia cakap huruf depan ‘I’, belakang ‘E’. Kelas saya.Saya pun carilah,budak perempuan yang huruf depan I belakang E. Tak dapat punya fasal, akhirnya,saya bertanya kpd budak lelaki dlm kelas kerana tiada budak perempuan ketika itu.

Tetiba Izham pun cakaplah, Izzanie!Aku tak sangka! Izzanie itu kawan baik aku!Kawan yang susah senang aku kongsi bersama.Ketika itulah saya rasa macam cinta saya ditolak sehingga 100 kali!
Saya pun kejarlah miss Gangster dan cakap nama Izzanie. Dia cakap.. Tipu jek. Sebenarnya Mr. Chess sukakan Mrs. World cup.

Tergamam sekali lagi. Cintaku ditolak 200 kali! Tapi… Saya tahu…Saya taklah standing dengan Mrs. Worldcup. Dia cantik,dia pandai dan dia jenis selamba orangnya. Dulu-dulu pernahlah saya terdengar cerita tentang skandal Mrs. Worldcup dan Mr. Chess. Saya ingatkan tipu, rupa-rupanya betul…

Tak mengapalah…Bukan jodoh saya…Nak buat apa?Jodoh?Kepala hotak kau Inas! Kau baru 12 tahun! Tapi… Hari ini hari paling teruk rasanya…Sbb first, yang Mr. Chess, second, adik aku cari fasal n third tak dapat makan papadom! >_<

Tak mengapa…Mr. Chess. Saya masih tetap ada cik Futon saya dan Mr. Yong Hwa saya kan? Kan? Tak payahlah bersedih sangat Inas…Tapi…Heeeeiii… Tak mengapa. Relakan saja. Ingat tak,dulu pun kau tergamam sebabkan mamat tuh?Ini sudah kali ke-dua kau dikecewakan,kan? So what? Just forget him! NLFUUA!

P/s: Agak-agaknya Dong Jun masih sukakan aku tak…?


Older Post | Newer Post
Annyeong!



Annyeong everyone. You've just enter my dungeon. Hehe, lol. This blog was desgined use blogskin.So, I can't put the join the this site button if u want to follow me.Just follow if u want. But please leave your kittensteps at my shoutbox!

Let's Talk

ShoutMix chat widget

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Stuffs Entries